Costagidi_MainPic עו
Costagidi_MainPic עו
פנייה לייעוץ אישי



השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים

שירות משפטי, כמו כל שירות אחר, נושא לצידו עלות כספית. בעידן שבו הכול גלוי וידוע בלחיצת כפתור, ניתן לערוך השוואת מחירים בכל תחום ולבחור את ספק השירותים הרצוי לנו.

השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים

השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים, הגם שהיא מורכבת משיקולים רבים, רצויה. שכן תחרות בריאה בין אנשי מקצוע מובילה לירידת מחירים ואף מדרבנת לנתינת שירות טוב יותר ומועיל יותר.

אז איך מבצעים השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים? מהן הנקודות החשובות כאשר אנו באים לבחור עורך דין פלילי מומלץ שייצג אותנו בהליך פלילי העלול להסתיים אף בשלילת חרותנו?

תוכן עניינים

מה חשוב לדעת כאשר ניגשים להשוואת מחירים בין עורכי דין פליליים?

הליך פלילי מטבעו אינו ניתן להגדרה בזמן. יתכנו הליכים פשוטים של עבירת תנועה אשר יתארכו מעבר למצופה ויתכן תיק פלילי סבוך שיארך פחות זמן מהמשוער.  היקף העבודה של עורך דין פלילי עשוי להשתנות באופן קיצוני ממקרה למקרה ולכן חשוב לקבוע מראש את גובה שכר הטרחה בצורה שתבהיר ללקוח על מה הוא משלם, מהם השירותים הניתנים בכל הליך והליך.

השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים מעלה כי שכר הטרחה כולל מספר מרכיבים, וביניהם:

  1. מורכבות התיק ואופי כתב האישום (חומרת ההאשמות וכד')
  2. הערכאה שבה נידון התיק – ככל שהערכאה גבוהה יותר, כך שכר הטרחה עולה בהתאם
  3. מספר הדיונים הצפויים וכמות הבקשות הצפויות להיות מוגשות במהלך חיי התיק
  4. מומחיותו של עורך הדין, מיצובו, המוניטין שלו ודירוגו המקצועי
  5. אופי הלקוח: פרטי, חברה, תאגיד גדול
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

גם שיטות התשלום עשויות להשתנות מעורך דין פלילי אחד למשנהו וחשוב לדעת מהי השיטה שבה עובד עורך הדין הפלילי שאותו בחרתם, השיטות העיקריות הן:

  1. תמחור לפי שעה – עורך הדין מדווח על מספר שעות העבודה והתשלום בהתאם. לשיטה זו קשה לעקוב אחר העלות העתידית הצפויה שכן אנו מסתמכים על דיווח עורך הדין.
  2. תמחור גלובלי – תשלום קבוע הכולל טיפול בתיק עד לסופו. ניתן גם לקבוע מחיר קבוע לכל דיון, לכל בקשה נוספת ולכל התפתחות בלתי צפויה. באופן זה, הלקוח מודע לתשלום שבהם ייאלץ לשאת עם התקדמותו של התיק לשלב נוסף.

לאחר שביצעתם השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים, חשוב מאוד לחתום על הסכם שכר טרחה אשר יגדיר במדויק את היקף הייצוג, שיטת התשלום ואופן התשלום. חשוב גם לקחת בחשבון כי ייתכנו התפתחויות שלא נצפו ולכן כדאי להגדיר מראש מהו התשלום לכל התפתחות כזו כגון הגשת ערעור נוסף, דיון מיוחד וכד'.

  מהם הקריטריונים החשובים כאשר בוחרים עורך דין פלילי?

השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים היא חשובה. אולם מעבר לעלות הכספית, ישנם נתונים נוספים, חשובים לא פחות, בבואנו לבחור עורך דין פלילי. מהן הנקודות החשובות בבחירה זו?

  1. עורך דין פלילי המתמחה בתחום שבו הוגש כתב האישום – המשפט הפלילי כולל ענפים רבים: אלימות, תעבורה, רצח, משפט צבאי ועוד. חשוב לבחור עורך דין המתמחה בסוגי העבירות המדוברות בתיק, בקי בחקיקה ובפסיקה ועוקב אחר השינויים והחידושים בתחום. לכל ענף במשפט הפלילי יש את עורכי הדין המתמחים בו וכדאי להתרכז בבחירה נכונה של עורך דין מאותו ענף שבו עוסק התיק הפלילי.
  2. ניסיון והמלצות – בקש לראות המלצות על אותו עורך דין, קרא על עבודתו המקצועית והצלחתו בתחום. כיום בעידן המרשתת, הדבר קל ונגיש.
  3. קבע פגישה אישית – היחסים בין עורך הדין ללקוח חשובים מאוד. הליך פלילי מטבעו נושא מתחים רבים ואחדות הדעים השוררת בין עורך הדין ללקוח חשובה מאוד להצלחה בתיק. סכסוכים והחלפת עורך דין באמצע הליך פלילי עלולים לעכב את ההליכים המשפטיים בצורה ניכרת תוך גרימת עוול ועוגמת נפש לצדדים המידיינים.
  4. אל תתרשם משמות גדולים – חשוב לדעת מי עורך הדין המטפל בתיק. גם אם שכרת משרד גדול וידוע, אל תצפה כי עורך הדין הבכיר והמפורסם הוא אשר יטפל בתיקך. סביר להניח כי ההפך הוא הנכון. לכן בקש לדעת מי הוא עורך הדין אשר יעמוד איתך בקשר ובדוק את התאמתו אליך.

נתונים מהשוואת מחירים בין עורכי דין

עורך דין פלילי מחירון – ניתן למצוא ברשת אתרים המרכזים השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים, נתונים שנאספו מאתרי עורכי הדין עצמם. ניתן אף לשלוח בקשה למספר משרדים כדי לקבל הצעת מחיר. בואו ונבחן כמה מהעלויות הנפוצות בייצוג בעבירות פליליות:

  1. שעת ייעוץ ראשונה – 600-400 ₪
  2. הכנת תצהיר – 400-300 ₪
  3. כתב אישום בגין גרימת מוות (שלום) – 6,000-5,000 ₪
  4. שחרור בערבות (שלום) – 700-600 ₪
  5. ייצוג במחוזי – 4,000-3,000 ₪
  6. ערעור בעליון על פסק דין – 7,000-6,000 ₪
  7. ערעור בעליון על גזר – 4,000-3,000 ₪
  8. ערעור במחוזי על פסק דין – 2,000-1,500 ₪
  9. ניהול תיק שוחד – 100,000-50,000 ₪
  10. דיון בבית המשפט המחוזי – 800 ₪ ומעלה

לסיכום: השוואת מחירים בין עורכי דין פליליים אפשרית ורצויה. שכר הטרחה נגזר ממרכיבים רבים שחשוב להכיר אותם, לתמחר כל אחד ואחד מהם ולעגן אותם בהסכם טרחה מפורט. לא פחות חשוב, היא הבחירה עצמה של עורך הדין לפי קריטריונים מקצועיים ואישיים. ניתן למצוא ברשת אתרים המשווים מחירים ואף דרכי התקשרות עם משרדים רבים של  עורכי דין פליליים.

*אין לראות בכתוב באתר עורך דין פלילי מומלץ Costagidi כתחליף לייעוץ משפטי, מתן חוו”ד, או המלצה של עורך דין פלילי. העושה שימוש באמור באתר עושה זאת על אחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף