Costagidi_MainPic עו
Costagidi_MainPic עו
פנייה לייעוץ אישי



איך לקבל כמה שיותר המלצות חיוביות באתרי המלצות ברשת

חוות דעת של גולשים הן כלי מצוין להגברת האמינות של מותג או מוצר והן גם כלי קידום מאוד אפקטיבי. כאשר גולשים רואים את חוות הדעת, הסיכוי שיבטחו במוצר אותו הם מעוניינים לרכוש עולה באופן משמעותי.

איך לקבל כמה שיותר המלצות חיוביות באתרי המלצות ברשת

כשמדובר בתחום ספציפי, לדוגמא המלצה על בעלי מקצוע, גולשים נוהגים להיכנס לאתרי המלצות ולבדוק חוות דעת ודירוגים. אז איך מקבלים כמה שיותר המלצות חיוביות באתרי המלצות ברשת? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם, באדיבות אתר ההמלצות המשפטי: https://www.lawyer-reviews.co.il/

דרכים לקבלת המלצות חיוביות באתרי המלצות

בסופו של דבר אין מתחרה לכוח שיש להמלצה הניתנת על-ידי לקוח וכדי לקבל המלצה לא כדאי לשבת ולהמתין לה, אלא להיות אקטיביים וליזום אותה. את ההמלצה כדאי מהלקוח לאחר הרכישה, כמה שיותר קרוב למועדה. בדרך-כלל, אנשים אוהבים להשאיר חוות דעת אבל אם לא מבקשים מהם ונותנים להם אפשרות טכנולוגית לכך, הם פשוט לא יעשו את זה. הבקשה יכולה להיות בשלב היציאה מהאתר, במייל המשך או הודעת ווטסאפ ללקוח.

כאשר בית העסק מבקש מהלקוח להשאיר המלצה או חוות דעת, בפועל ללקוח לא יוצא מזה כלום. לכן כדאי להביע הערכה כלפיו, להודות לו על נכונותו ולהדגיש בפניו כמה זה חשוב לכם. בבקשה להמלצה חיובית כדאי לומר ללקוח כי תשמחו שהוא ישתף את חוות דעתו ובכך יסייע לעוד אנשים לקבל החלטה צרכנית מושכלת, חבל שהם יפספסו את ההזדמנויות והמבצעים וכד'.

לעשות זאת פשוט

התהליך של השארת חוות דעת צריך להיות פשוט ליישום וללא מורכבות טכנולוגית. הגולש צריך לבצע זאת במינימום מאמץ ומחשבה. כך, לדוגמא, מאוד ייעל להשתמש בדירוג כוכבים לפני הפירוט המילולי, להציע פלטפורמת המלצות אינטואיטיבית וקצרה ושאר מרכיבים המפשטים ומקצרים את התהליך.

גם לא כדאי להשתמש בתיבת טקסט בשביל שהגולש ישאיר שם את חוות דעתו. זה כללי מדי. צריך לכוון אותו לתשובות קצרות ולהגיד בדיוק מה מחפשים מבחינת המידע המתבקש. בהירות היא מאוד חשובה. המלצה חיובית מוצלחת מתייחסת להגעת הגולש למוצר, תהליך הקנייה הרושם הכללי והאם הוא מתכוון לרכוש שוב.

*אין לראות בכתוב באתר עורך דין פלילי מומלץ Costagidi כתחליף לייעוץ משפטי, מתן חוו”ד, או המלצה של עורך דין פלילי. העושה שימוש באמור באתר עושה זאת על אחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף