Costagidi_MainPic עו
Costagidi_MainPic עו
פנייה לייעוץ אישי



כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל

לפעמים ההבדל בין מאסר לבין שחרור, הוא מיומנותו של עורך הדין הפלילי. כיוון שעבירות פליליות רבות נושאות בצידן עונש מאסר, ההחלטה כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל, היא קריטית להצלחה.

כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל

עורך דין פלילי טוב, ילווה את לקוחו לכל אורך ההליכים המשפטיים העלולים להימשך זמן רב וייצגו בכל הערכאות עד לסיומו של המשפט. חשוב מאוד לשכור עורך דין פלילי מוביל כבר בשלב החשדות שכן מכאן ואילך כל מהלך שיעשה החשוד, יש בו כדי להשפיע על חומרת כתב האישום ועל יחסה של המשטרה אליו.

תוכן עניינים

כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל? חפש עורך דין המתמחה רק בתחום הפלילי שבו אתה נאשם

ודאי שמעתם על שמות עורכי דין רבים מהתחום הפלילי, בעיקר אלו המייצגים בתיקים תקשורתיים ודמותם מתנוססת חדשים לבקרים מעל כל מרקע. זה אינו מתכון להצלחה.

  1. כל אדם המואשם בפלילים חייב לדעת כי ייצוג במשפט פלילי הוא מקצוע. ולכן עורך דין פלילי המתעסק בנושאים נוספים, מן הסתם אינו יכול להתעדכן בכל החדשות, פסקי הדין והתקדימים בתחום הפלילי. חשוב לבחור עורך דין פלילי מוביל אשר זהו תחום התמחותו היחיד והוא התמקצע בו. זכור כי כל ידע נוסף בתחום שיש לעורך דינך, עשוי לסייע לך בהליכים המשפטיים. עורך דין פלילי מוביל יוכל לייעץ לך בכל שלב ושלב מהי האסטרטגיה המשפטית המועדפת, להציע לך הסדרי פשרה או הסדרי טיעון כאשר אלו לדעתו הפתרון המיטבי ולהמליץ על דרכי התמודדות.
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    גם בתחום הפלילי עצמו ישנן קטגוריות ותתי התמחות. לכן אם הואשמתם בעבירות סמים, חפשו עורך דין פלילי מומלץ לעבירות סמים. הואשמתם במרמה והפרת אמונים? חפשו עורך דין פלילי מוביל בתחום מרמה והפרת אמונים. נסו עד כמה שניתן, לצמצם את חיפושכם בתחום הצר שבו אתם נאשמים. לפעמים כדי להרוג זבוב, לא צריך תותח.

  2. התמחות בפן הצר של העבירה הפלילית, מבטיחה גם כי עורך הדין יוכל להדריך את החשוד באופן פרטני כיצד להתמודד עם כל שלב ושלב הספציפיים לחקירה. למשל כיצד להתמודד עם תרגילי חקירה, עם חקירה בתחום הסמים, חקירה בתחום האלימות או חקירה של משטרה צבאית חוקרת. מהן שיטות החקירה של המשטרה, מה מותר לומר ומה אסור לומר ומתי לומר. כל "טיפ" בנושא שעורך הדין מעביר ללקוחו הוא צעד נוסף לייצוג טוב יותר ומתאים יותר.
  3. אם עורך הדין הפלילי עבד בעבר במערכת התביעה, הרי שהיכרותו העמוקה עם המערכת, שיטותיה ואנשיה, עשויה בהחלט להיות יתרון לעומת עורך דין פלילי שלא עבד בעברו במערכות אחרות. לכן למשל אם אתה נאשם בעבירות מס חמורות, סביר שתעדיף לבחור עורך דין פלילי מוביל שעבד ברשות המיסים כחוקר ומכיר גם את הצד שכנגד, על בוריו.

הליכים פליליים מטבעם נמשכים זמן רב ועלולים לכלול תקופת מעצר, תקופת בידוד ותקופות לחוצות אחרות

כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל? חפש עורך דין המוצא איתך שפה משותפת

הליכים פליליים מטבעם נמשכים זמן רב ועלולים לכלול תקופת מעצר, תקופת בידוד ותקופות לחוצות אחרות. חשוב מאוד שלנאשם או לעצור יהיה עורך דין פלילי אשר מעבר להתמחותו המשפטית, יהיה מסוגל ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוח, למצוא איתו שפה משותפת, אמון הדדי ואף לעודדו כשצריך. עורך דין פלילי מומלץ, חייב להיות גם קצת פסיכולוג.

לעיתים עורך הדין והלקוח חלוקים בשאלות מרכזיות בהתוויית האסטרטגיה המשפטית שלהם ובמקרים אלו חשוב שעורך הדין והלקוח יראו עין בעין את המשך ההתנהלות המשפטית למרות חילוקי הדעות ולא יבזבזו זמן ואנרגיה על מתחים וויכוחים.

חשוב לזכור כי שחרור עורך דין בשלבים מאוחרים של המשפט, דורש את אישור בית המשפט, ואם זה מאשרו הרי שההליכים המשפטיים יתארכו בצורה משמעותית כדי לאפשר לעורך הדין הפלילי החדש ללמוד את חומר הראיות. כל עיכוב שכזה, מוסיף סבל ואי נוחות רבה לנאשם או לעצור. לכן אם ברצונו להימנע מכך, עליו להיות בטוח כי עורך הדין הפלילי שבחר, ילווה אותו עד לסיום התהליך מתוך עבודה משותפת ואמון השורר בין הצדדים.

כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל? אל תתרשם מהופעות בטלוויזיה

כיוון שהתחום הפלילי הוא תחום המסוקר לעיתים קרובות, גם דמותם של עורכי הדין המובילים בתיקים אלו ידועה ומוכרת. לעיתים פוגשים אותם בתוכניות טוק שואו, בתוכנית אירוח ובהנחית דיונים למיניהם.

כאשר אתה מעוניין לבחור עורך דין פלילי מוביל, אתה אינך מחפש כוכב קולנוע או מנחה תוכניות אירוח. אומנם הפרופיל התקשורתי של עורך הדין הוא לעיתים פרמטר חשוב בהצלחת התיק, אולם בסופו של דבר עורך דין פלילי טוב מוכן לכתת את רגליו, לנבור בעשרות ואלפי מסמכים ולא לבחול בשום עבודה שחורה ששכרה בצידה.

לכן כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי מוביל, אל תתרשמו רק מהופעות התקשורת שלו ומתדמיתו השיווקית. בקשו לראות הצלחות בשטח. ובקצרה: חשיבות הבחירה הנכונה של עורך דין פלילי מוביל, היא רבה. לא אחת אישיותו של עורך הדין ושיטותיו הביאו לזיכוי נאשם במקרים שלכאורה לא היה סיכוי רב לזיכוי.

השאלה כיצד לבחור עורך דין פלילי מוביל, תלויה בגורמים רבים והעיקריים שבהם כפי שנסקרו לעיל, הם: מקצועיות משפטית והתמחות בתחום הצר של העבירה הפלילית המדוברת, כימיה שנוצרת בין עורך הדין ללקוח והתעלמות מרעשי רקע של תדמית תקשורתית או אחרת שעורך הדין בנה לו, כל עוד אינה יכולה לסייע לך, הלקוח.

*אין לראות בכתוב באתר עורך דין פלילי מומלץ Costagidi כתחליף לייעוץ משפטי, מתן חוו”ד, או המלצה של עורך דין פלילי. העושה שימוש באמור באתר עושה זאת על אחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף