Costagidi_MainPic עו
Costagidi_MainPic עו
פנייה לייעוץ אישי



עורך דין פלילי במרכז שתמיד יהיה בצד שלך

מרכז הארץ הוא אזור צפוף, מתגוררות בו מגוון אוכלוסיות והוא מאגד כמה מבתי המשפט העמוסים והמקצועיים ביותר בארץ. בתי משפט אלו דנים מדי יום בתיקים הפליליים המתוקשרים ביותר הנפרשים על פני מגוון רחב של סוגי עבירות דוגמת עבירות מין, אלימות, סמים וכיוצא באלה.

עורך דין פלילי במרכז שתמיד יהיה בצד שלך

אדם אשר מתגורר במרכז וניצב בפני הליך פלילי, נדרש בייצוג משפטי מקצועי ומיטבי, שיותאם לסוג העבירות בהן הוא נאשם או נחשד. על הייצוג המשפטי להיות מסור ולוחמני, ולצד זאת כזה המשקף ללקוח את תמונת המצב הראייתית והמשפטית בצורה המהימנה ביותר.

תוכן עניינים

באילו עבירות מטפל עורך דין פלילי?

ככלל, עורך דין פלילי נדרש להכיר את מערכת המשפט הפלילית על בוריה, וכפועל יוצא מכך, להכיר לעומק את הסוגיות הראייתיות והמשפטיות הנוגעות לכל אחד משלל סוגי העבירות הפליליות המנויות בחוק העונשין, שהעיקריות הן הינן אלו:

  1. עבירות מין – עבירות דוגמת אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום.
  2. עבירות הונאה – עבירות דוגמת קבלת דבר במרמה, התחזות וזיוף.
  3. עבירות רכוש – עבירות דוגמת גניבה, התפרצות, הצתה והיזק בזדון.
  4. עבירות אלימות – עבירות דוגמת תקיפה, חבלה חמורה, שוד, איומים ורצח.
  5. עבירות שחיתות שלטונית – עבירות דוגמת שוחד ומרמה והפרת אמונים.
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מה נדרש להכיר עורך דין פלילי?

על עורך דין פלילי להכיר לעומק את הסייגים לאחריות פלילית המנויים בחוק העונשין, את היסודות העובדתיים והנפשיים הנוגעים לכל עבירה, את הכללים המשפטיים החלים על עבירות כוונה מיוחדת ועבירות מטרה, את הנחיות הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה הנוגעות לסוג עבירות מסוים ובעיקר את הפסיקה הענפה הנוגעת לכל אחד מרכיבים אלו.

ככל שעורך הדין שולט באלמנטים הללו, תהיה בידיו האפשרות למצות את המיטב עבור הלקוח שלו, בין אם בבתי המשפט באזור המרכז ובין אם בשאר הארץ. מן העבר השני, היכרות מעמיקה עם כלל רכיבי הפסיקה, נהלי התביעה והחוק, מאפשרים ללקוח לקבל תמונת מצב מהימנה ולא להיות מופתע לרעה במהלכו של ההליך לאחר נטילת סיכון בלתי הפיך.

מה תפקיד עורך דין פלילי בייצוג בעבירות מין?

כתבי אישום בעבירות מין מבוססים במרבית המקרים על עדות נפגע העבירה. על כן, בעת ייצוג בעבירות מעין אלו, על עורך הדין לאתר נקודות חולשה ותורפה בגרסת נפגע העבירה, ולפעול הן מול התביעה והן במסגרת ההליך המשפטי עצמו תוך ניצול מלוא הכלים המנויים בסדרי הדין הפלילי, על מנת להביא לידי תוצאה מיטבית ללקוחו.

מה תפקיד עורך דין פלילי בעבירות אלימות?

חוק העונשין מונה מגוון רחב של עבירות אלימות שמדורגות על פי חומרת האלימות שננקטה כלפי הקורבן. לעיתים, ככל שקיימים קשיים ראייתיים, יהיה בידי עורך דין פלילי מקצועי להביא לידי סגירת התיק או זיכוי לקוחו, ובמקרים אחרים, האסטרטגיה הנכונה תהיה שלא לנהל הליך הוכחות ושמיעת ראיות, ולהפחית את סעיף העבירה לסעיף מקל יותר במסגרת הסדר.

מה תפקיד עורך דין פלילי בעבירות מרמה?

עבירות מרמה הן כאלו המגלמות בדרך כלל תחכום והליכה על תפר עדין שבין התנהגות בלתי הגונה במישור האזרחי להתנהלות בעלת צבע פלילי המצדיק העמדה לדין. תפקידו של עורך דין פלילי הוא לנווט את התיק לעבר סגירתו תוך שכנוע התביעה כי מדובר בנסיבות המצדיקות בירור בתחום דיני הנזיקין והחוזים ולא בתחום הפלילי.

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לנווט את התיק לעבר סגירתו תוך שכנוע התביעה

מה תפקיד עורך דין פלילי בעבירות רכוש?

עבירות רכוש מבוססות פעמים רבות על ראיות פורנזיות דוגמת טביעות אצבע או שיירי ד.נ.א במקום בו בוצעה העבירה. מקרים מובהקים יותר מבחינה ראייתית הם כאלו המבוססים על תיעוד בוידאו. מטרת עורך הדין היא להציג ליקויים בשרשרת המוצגים, ובמהימנות הראיות הפורנזיות על מנת לנקות את לקוחו מאשמה.

מה תפקיד עורך דין פלילי בעבירות שחיתות שלטונית?

בירות אלו מאופיינות בדרך כלל בהחלטת אדם בעל מחויבות ציבורית להתלונן על חבריו לעבודה לאחר חשיפתו להתנהלות לא תקינה, או החלטה של אדם המעורב בהתנהלות לא תקינה להציל עצמו מאימת הדין על ידי הפללת חבריו. תפקיד עורך הדין בעבירות מעין אלו, הוא להצביע על קשיים בגרסאות המעורבים או על אינטרס זר בהחלטתם להפליל את לקוחו.

הליך פלילי במרכז – רק בייצוג איכותי

ההליך הפלילי מגלם בתוכו פערי כוחות עצומים בין רשויות התביעה ואכיפת החוק אשר מבלים בבתי המשפט מדי יום ומכירים היטב את הדינמיקה של ההליך, לבין האזרח אשר היכרותו עם משפט פלילי נגזרת לרוב מצפייה בסדרות טלוויזיה בדיוניות. על מנת לגשר על פערים אלו בצורה מיטבית, יש צורך בייצוג איכותי על ידי עורך דין פלילי מקצועי.

 

*אין לראות בכתוב באתר עורך דין פלילי מומלץ Costagidi כתחליף לייעוץ משפטי, מתן חוו”ד, או המלצה של עורך דין פלילי. העושה שימוש באמור באתר עושה זאת על אחריותו בלבד.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מידע חשוב נוסף